Nabór na stanowisko - Pracownik ds. Organizacji Usług

Nabór na stanowisko - Pracownik ds. Organizacji Usług

czwartek, 13 marca 2025

Pracownik ds. Organizacji Usług

MIEJSKIE CENTRUM WSPARCIA
ul. Połczyńska 2A
78-400 Szczecinek

poszukuje
PRACOWNIKA DS. ORGANIZACJI USŁUG


I.    Wymagania niezbędne
1)    obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadający znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
2)    pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
3)    niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4)    nieposzlakowana opinia,
5)    wykształcenie wyższe,
6)    co najmniej 3 letni  staż pracy.

II.    Wymagania dodatkowe:
1)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
2)    bardzo dobra organizacja pracy,
3)    umiejętność pracy zespołowej,
4)    kultura osobista,
5)    samodzielność,
6)    zdolności analityczne,
7)    umiejętność wyznaczania priorytetów i pracy pod presja czasu,
8)    doświadczenie w pracy w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej w tym w organizacji lub świadczeniu usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych,
9)    umiejętność obsługi komputera tj. pakietu MS Office (Word, Excel) oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych.

III.    Zakres podstawowych zadań na stanowisku:
1.    Znajomość i umiejętne stosowanie przepisów prawa oraz wewnętrznych uregulowań w zakresie wykonywanych zadań, w szczególności ustawy o pomocy społecznej, rozporządzeń i innych aktów prawnych dotyczących pomocy społecznej, ustawy kodeks postepowania administracyjnego.
2.    Organizacja i koordynowanie realizacji usług w tym usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych w tym dla osób z zaburzeniami psychicznymi finansowanych ze środków wojewody zachodniopomorskiego realizowanych w miejscu zamieszkania klienta, w tym:
1)    sporządzanie miesięcznych harmonogramów pracy personelu opiekuńczego
2)    przyjmowanie i kwalifikowanie zleceń o przyznaniu usług oraz zawiadamianie klientów o przyznaniu pomocy,
3)    zapoznanie personelu z zakresem usług w miejscu zamieszkania klientów,
4)    dbałość o prawidłową realizację usług  przez personel opiekuńczy,
5)    monitoring usług, m. in. poprzez wizyty w miejscu ich wykonywania oraz reagowanie na zgłaszane uwagi dotyczące ich realizacji,
6)    zapewnienie ciągłości realizacji usług poprzez ustalanie zastępstw personelu,
7)    prawidłowe rozliczanie godzin zrealizowanych usług na podstawie kart pracy przekazanych przez personel opiekuńczy,
8)    prowadzenie ewidencji czasu pracy personelu opiekuńczego,
9)    rzetelna obsługa osób korzystających z usług ich rodzin,
10)    prowadzenie wymaganej dokumentacji dotyczącej realizacji usług, 
3.    Współpraca z Wykonawcą realizującym usługi opiekuńcze na zlecenie Miejskiego Centrum Wsparcia w Szczecinku w tym w szczególności:
1)    przekazywanie Wykonawcy zleceń usług do wykonania,
2)    monitoring usług, w tym poprzez wizyty w miejscu ich wykonywania oraz reagowanie na zgłaszane uwagi odbiorców usług, 
3)    rozliczanie godzin zrealizowanych usług na podstawie sprawozdań przekazanych przez Wykonawcę,
4.    Pełnienie dyżurów w zakresie organizacji realizacji usług zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez bezpośredniego przełożonego.
5.    Prowadzenie ewidencji, wykazów, analiz, kalkulacji oraz sporządzanie sprawozdań w zakresie realizowanych zadań działu.
6.    Obsługa systemu informatycznego służącego organizacji pracy pracowników świadczących usługi opiekuńcze.
7.    Dostarczanie dokumentacji do Komunalnego Centrum Usług Wspólnych w Szczecinku.
8.    Współpraca ze wszystkimi komórkami MCW w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji usług.
9.    Współpraca z MOPS w zakresie  niezbędnym do właściwej realizacji usług. 
10.    Współpraca z placówkami służby zdrowia świadczącymi usługi w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej, pomocy opiekuńczo-leczniczej i hospicyjnej, instytucjami publicznymi i organizacjami pozarządowymi realizującymi zadania na rzecz osób niesamodzielnych, niepełnosprawnych, starszych i ich opiekunów. 
11.    Bieżące informowanie bezpośredniego przełożonego o ważnych sprawach mających wpływ na realizację usług.
12.    Prowadzenie i archiwizowanie wszelkiej dokumentacji zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną, Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt oraz zarządzeniami Dyrektora MCW.

IV.    Warunki pracy na stanowisku:
1)    praca na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu; 
2)    czas pracy zgodnie z Regulaminem Pracy MCW w Szczecinku;
3)    praca w granicach administracyjnych Miasta Szczecinek.

V.    Przebieg naboru:
Postępowanie kwalifikacyjne będzie dwuetapowe:
I etap – kwalifikacja formalna tj. sprawdzenie aplikacji pod względem kompletności i spełnienia wymagań niezbędnych do zatrudnienia kandydata.
II etap – rozmowa kwalifikacyjna.

VI.    Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)    oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – wzór w załączeniu,
2)    kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), a w przypadku trwania stosunku pracy – zaświadczenie o zatrudnieniu,
3)    kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
4)    kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
5)    oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku,
6)    oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
7)    oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 
8)    podpisane oświadczenie – zgoda na przetwarzanie danych osobowych - wzór w załączeniu,
9)    klauzula informacyjna administratora dla kandydata biorącego udział w naborze – w załączeniu.


VII.    Informacje dodatkowe:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej wyłącznie napisem „Pracownik ds. organizacji usług” w siedzibie  Miejskiego Centrum Wsparcia w Szczecinku przy ul. Połczyńskiej 2A lub przesłać pocztą na adres: Miejskie Centrum Wsparcia ul. Połczyńska 2A, 78-400 Szczecinek, w terminie do dnia 24 marca 2025 r. do godz. 1500. (Przyjmuje się datę faktycznego wpływu aplikacji do Miejskiego Centrum Wsparcia, a nie datę nadania w Urzędzie Pocztowym).

Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy zakwalifikują się do II etapu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej, która odbędzie się w siedzibie Miejskiego Centrum Wsparcia w Szczecinku przy ul. Połczyńskiej 2A.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu  798 724 846.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów biorących udział w naborze, w przypadku ich zatrudnienia zostaną dołączone do akt osobowych i przechowywane przez okres przewidziany dla dokumentacji pracowniczej. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostali wybrani w ramach prowadzonego naboru są przechowywane w Miejskim Centrum Wsparcia przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z wybranymi kandydatem lub w razie nierozstrzygnięcia naboru przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o jego wynikach. Po tym czasie kandydaci mogą dokonywać odbioru dokumentów. 
Nieodebrane dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostali wyłonieni na stanowisko objęte naborem podlegają zniszczeniu.


Załączniki:
1)    wzór kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2)    wzór zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie naboru,
3)    klauzula informacyjna administratora dla kandydata biorącego udział w naborze.